„Dispensa contra cost?!”…Feriţi-vă de proorocii mincinoşi care vă tot ademenesc cu tot felul de otrăvuri frumos ambalate pentru a vă osîndi la munca veșnică….


Related image
 ….„nici o răutate şi nici unul dintre eresuri, nici însuşi diavolul nu poate să înşele pe cineva, decât numai dacă se preface în chipul faptei bune”….AVVA DOROTEI
Nu vă lăsați amăgiți!peste Sfintele Canoane nu poate trece nimeni !!Ele au fost pecetluite ca valabile pînă la sfârșitul veacurilor.și cine va îndrăzni a le modifica „anathema” este ,că nici după moartea lor nu te mai poți ruga pentru cei ce au îndrăznit a face așa ceva.
„S­a hotărât de Sfinţii Părinţi a se întrebuinţa şi după moarte a se anatematisi, cei ce ori în Credinţă, ori în Canoane ar păcătui”…..
Introducerea la Pidalion
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2015/10/03/s%C2%ADa-hotarat-de-sfintii-parinti-a-se-intrebuinta-si-dupa-moarte-a-se-anatematisi-cei-ce-ori-in-credinta-ori-in-canoane-ar-pacatui-deci-e-limpede-ca-nici-dupa-moartea-lorcelor-care-a/
*********
Trăm vremurile din urmă cele proorocite.Pe zi ce trecem mai mult, ne trezim cu mulțime de modificări ale legilor lui Dumnezeu.Și asta e foarte grav pentru noi că dacă nu vom lua seamă la asemenea amăgiri vom avea parte nu de învierea sufletului la care toți visăm,ci la moartea sufletului și nici măcar nu știm.
Spovedania şi îndrumarea duhovniceascăDESPRE NEȘTIINȚĂ
SUB NESTIINTA VOITA SE ASCUNDE O MARE VICLENIE
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2016/07/03/sub-nestiinta-voita-se-ascunde-o-mare-viclenie/
Nu vă lăsați amăgiți fraților !! căutați și cercetați….acolo unde nu tronează legea lui Dumnezeu acolo e moarte sigură a sufletului,și nici mântuire nu avem!!.
O altă veste tristă,printre multe altele,a umplut sufletul meu de amărăciune,cînd am văzut cum că ierarhii noștri au aprobat  pentru căsătoria a doua și a treia eliberarea unei „dispense” ,dar nu asta este răul,ci asta e un lucru aparent bun să zicem dar durerea și întristarea este că din asta nu au făcut decît decît,comerț,căci asta nu este altceva decît un act formal plătit cu bani. Este foarte trist că divorțurile se legalizează în așa fel !!.Este foarte trist că am ajuns așa timpuri în care  ierarhii noștri aprobă așa legi contrari legilor lui Dumnezeu!!
DISPENSA nu ar trebui să fie un act formal care să se comercializeaze ci ar trebui să fie un act prin care să se dovedească că cei doi îndeplinesc condițiile impuse de legile Sfințiilor Părinți(de la cele 7 Sfinte Sinoade)ca ei să se poată cununa,șau dacă nu îndeplinesc acele condiții hotărîte de legile lui Dumnezeu să fie opriți ca să nu se osîndească.Ori ei prin aceste dipense plătite se osîndesc amarnic dacă nu sînt în ton cu legile lui Dumnezeucăci nu sînt valabile.Dar să nu uităm ,prima căsătorie e cea adevărată,a doua și eventual cazuri rare a treia nu e cununie ci doar  binecuvîntare ca să nu trăiscă în desfrâu.Și cu toate astea ele sînt eliberate așa zisele dispense ,fără nici un impediment,doar dacă sînt achitate o sumă de bani?!!,….
Dispensa dată pentru a doua și a treia cununie ,care erau înainte,erau tocmai pentru a-i proteja pe creștini de a nu se osîndi.De a nu se anagaja în niște lucruri contrari legilor lui Dumnezeu.Căci a doua și a treia căsătorie care nu sînt decît binecuvîntări și nu se fac așa oricum vrem noi. Ci după anumite legi pe care ni le-a dat Dumnezeu prin Sfinții Lui.
Este foarte trist că ierarhii noștri se joacă în așa fel cu sufletele noastre comercializîndu-le,și osîndindu-le la moarte veșnică,cu asemenea dezlegări,așa zisele „dispense”.Căci acolo unde nu tronează legea lui Dumnezeu acolo e moarte sigură a sufletului.Cum e posibil oare o așa amăgire ,și nimeni nu sesizează o așa grevitate!!?
„Sîntem de mămăligă la ora actuală ..e un creștinism fleșcăit…un creștinism vlăguit…Sîntem niște oameni care parcă am abdicat de la misiunea noastră de apărători ai dreptei credințe…Sfințenie nu înseamnă fleșcăiala asta…
La noi se doarme ….Parcă muțenia a ajuns starea specifică a Bisericii…parcă am abdicat de la marile noastre rosturi
Biserica ar trebui să sară ca arsă pentru mădularele sale….noi ar trebui să sărim ca arși pentru fii Bisericii?Îi lăsăm așa de izbeliște să-i ia dracu pe toți?toți nenorociții,adică să-i ia dracu pe toți că noi dormim…nu se poate ,ar trebi strigat,țipat urlat în toate părțile,trebuie arătat,nu te doare inima de ei,….Biserica ar trebui să fie elementul dinamic nr unu și asta e misiunea ei.
Să nu devină starea de muțenie a bisericii(Bine a zis pr Amfilochie,care din păcate să rătăcit și el…)
Dar ca să nu mă lungesc cu cuvîntul să vedem despre ce este vorba :
Am dat de ceva vreme peste o mărturie a unui tînăr(dar nu am avut timp să o postez)Dar văzînd acum din ce în ce mai mult sînt batjocorite Sfintele Taine nu am putut să rămân și eu indiferentă pentru a trage un semnal de alarmă poate mai vede cineva.
Acel tînăr de care vă mai spuneam,era la a doua căsătorie în care i se cerea o anume dispensă pentru a binecuvînta acea cununie…dar aceasta dispensă nu era decît doar un act formal plătit…nicidecum să se dovedească dacă cel în cauză îndeplinește sau nu condițiile pentru a se cununa a doua oară,și el și ea. Căci ,este foarte trist că astăzi nu se mai țin cont de legile lui Dumnezeu și divorțează fiecare după cum vrea,nu după cum îi cere legile lui Dumnezeu,și la fel se cunună fără nici un impediment ceea ce este contrar legilor lui Dumnezeu.Și prin urmare acele căsătorii,care nu sînt decît binecuvîntări, nu sînt valabile.Și nimeni nu avertizează gravitatea acestor lucruri.
SĂ NU NE AMĂGIM FRAȚILOR,ȘI SĂ LUAM AMINTE !!
CUNUNIILE DACĂ NU SÎNT FĂCUTE CONFORM LEGILOR LUI DUMNEZEU ,NU AU BINECUVÎNTAREA LUI DUMNEZEU CHIAR DACĂ SÎNT FĂCUTE ÎN BISERICĂ!
Pentru a se binecuvînta căsătoria a doua trebuiesc urmați niște pași prevăzuți de legile lui Dumnezeu…nu după cum vrem noi fiecare.Dacă acești pași nu sînt în ton cu legile lui Dumnezeu acele cununii sau mai bine zis binecuvîntări nu sînt valabile,ci doar o amăgire,și acea dispensă e „apă de ploaie”…o hîrtie cumpărată fără nici o valoare.
O dispensă nu se dă așa oricum,așa cum o dau ierarhii noștri „contra cost”.Ci și aici trebuiesc îndeplinite anumite condiții hotărîte de legile lui Dumnezeu.Chiar și în vechime erau aceste dispense dar nu înafara legilor lui Dumnezeu.
Prin dispensă nu se abrogă canoanele… o pot da numai în cadrul legii Domnului …cu condiţia de a respecta fără ştirbire legile dogmatice şi morale,
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2016/09/18/prin-dispensa-nu-se-abroga-canoanele-o-pot-da-numai-in-cadrul-legii-domnului-cu-conditia-de-a-respecta-fara-stirbire-legile-dogmatice-si-morale/
Și ca să înțelegem mai bine condițiile pe care trebuie să le îndeplinească cineva pentru a beneficia de o așa dispensă,citți linkul de mai jos:
Ce sînt căsătoriile necanonice…
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2017/11/04/ce-sint-casatoriile-necanonice/
Deci,divortul canonic se considera incheiat cand intre soti au urmat motivele de divort aratate mai sus adica : adulterul, lepadarea de credinta, intrarea in monahism etc 
Dacă divorțul a întrunit toate condițiile prevăzute de legile lui Dumnezeu atunci se poate elibera o așa dispensă,nu așa cum amăgesc ierarhii nostri sufletele neștiutoare .

********

Să vedem ce spune Sf Nicodim Aghioritul despre aplicarea legilor lui Dumnezeu:
-Iar ca un judecător, hotărârea ta trebuie să fie foarte dreaptă şi nu înşelată de daruri sau de frică, sau de prietenie, sau de vreo altă patimă, ca să fie neclintită pe pământ şi în cer, după cuvântul care spune: ”(Mat 18,18)si pentru ca judecata duhovnicului sa fie si judecata lui Dumnezeu,de aceea trebuie sa fie naintinata si nepartinitoare,dupa cum sta scris”sa nu partiniti la judecata,ci sa ascultati si pe cel mic si pe cel mare.Sa nu va sfiiti de fata omului,ca judecata este a lui Dumnezeu”(Deutronom 1,17)
ATENTIE:!!…”si pentru ca judecata duhovnicului sa fie si judecata lui Dumnezeu”…. judecata lui Dumnezeu ….dupa legile lui Dumnezeu(care sînt cuprinse în Pidalion)
spovedania 15.PĂCATELE NU VOR FI IERTATE(dezlegate) DACA NU SANT CANONISITE DUPA LEGILE LUI DUMNEZEU(Sf Canoane)
Ca un părinte,
Ca un doctor ,
Iar ca un judecător, ……judecata lui Dumnezeu ….dupa legile lui Dumnezeu(care sînt cuprinse în Pidalion)
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2015/10/17/pacatele-nu-vor-fi-iertate-daca-nu-sant-canonisite-dupa-legile-lui-dumnezeu/

*****

1.Duhovnicul nu leagă și dezleagă ce vrea el…ci în conformitate cu legea lui Dumnezeu !!….
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2017/05/21/duhovnicul-nu-leaga-si-dezleaga-ce-vrea-el-ci-in-conformitate-cu-legea-lui-dumnezeu/
Dar să vedem mărturia acestui tînăr,desptre ce era vorba:
Sf. Maxim Mărturisitorul
– Dacă de dragul iconomei credința mântuiroare (ortodoxă) se amestecă cu credința mincinoasă  (erezia), acest soi de așa zisă iconomie este totală despărțire de Dumnezeu, nu unire

*****

Vă căsătoriţi, religios, a doua oară? Nu fără dispensă!
Cei care vor să se căsătorească, RELIGIOS, pentru a doua oară trebuie să ştie că vor avea nevoie de o dispensă religioasă. Un act care permite unei persoane (care a fost căsătorită) să se cunune din nou în faţa lui Dumnezeu. Documentul este necesar, ne spune un preot cu care Diaspora Românească a luat legătura, pentru că în Biserica Ortodoxă nu sunt permise mai mult de trei cununii.
Gelu Buleandră este un român din Vatra Dornei care a locuit în ultimele trei decenii în Bucureşti. De un an şi jumătate s-a mutat în Londra. Aici a întâlnit-o pe cea care i-a devenit, între timp, soţie. A doua soţie. Pentru a se cununa religios, ambii au avut nevoie de dispensă arhierească. Românul de 47 de ani ne-a povestit, pas cu pas, cum a procedat pentru a o primi.
Gelu are şi o poveste de dragoste, interesantă, care face excepţie de la relaţiile tot mai greu de întreţinut din prezent, care se bazează mai mult pe bani decât pe dragoste, după cum se plâng românii de aici. Asta pentru că… a vorbit, s-a întâlnit, s-a îndrăgostit şi s-a căsătorit. Totul în numai O LUNĂ DE ZILE.
În căutarea şi aşteptarea dispensei
Cea mai complicată parte din căsătorie, ne povesteşte Gelu, a fost, fără doar şi poate, procurarea dispensei religioase. Până ce a primit-o nu a durat mult, dar nici puţin. A avut nevoie de răbdare, dar şi de îndemânare.
„A fost mai complicat. Noi ne-am dorit să facem şi căsătoria civilă, dar şi căsătoria religioasă. Cea mai complicată parte a fost cea religioasă, pentru că atât eu, cât şi soţia suntem la a doua căsătorie. Eram divorţaţi legal, iar aici ne-au cerut o hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă. Tradusă şi autentificată, cum se cere, şi cererea noastră de căsătorie. Pe lângă aceste lucruri, a fost nevoie de o dispensă arhierească. Până la acel moment nu auzisem de aşa ceva. Un act necesar de la fiecare soţ în parte cerut de la Arhiepiscopia de care aparţii în România. Complicat a mai fost pentru că era înainte de Paşte, iar soţia şi-a dorit să intrăm în post cum se cuvine, şi anume să fim cununaţi şi religios. Şi aici a apărut o adevărată aventură pentru mine. Trebuia să rezolv totul în timp scurt, şi aşa am început să caut informaţii”, ne povesteşte Gelu.
„Am început să caut pe site-uri numere de telefoane, adrese de e-mail-uri. Am trimis câteva cereri, la mine în Bucureşti, că acolo am locuit în ultimii 30 de ani. De acolo mi s-a spus că nu… trebuie să cer din zona unde m-am născut şi tot aşa, m-au trimis de la unii la alţii. Până la urmă, tot de la Arhiepiscopia din Bucureşti am primit dispensa, iar soţia a primit-o de la Arhiepiscopia Bacăului şi Vrancei, care sunt laolaltă.
Le-am primit până la urmă, după trei zile, în care de dimineaţă până seara am dat telefoane şi am trimis e-mail-uri, cereri şi documente. Trei zile până am ajuns la un rezultat, până au venit dispensele a mai durat. În total, cam şapte zile.”
Gelu Buleandră, 47 de ani, despre procurarea dispensei religioase
Totul costă…
Bineînţeles că nimic nu este gratis. Pentru fiecare dispensă religioasă, Gelu a plătit câteva zeci de lei.
„Atunci când cei care se căsătoresc religios au mai fost căsătoriţi, au nevoie de această dispensă. Aşa este legea ecumenică. Pentru a te putea căsători. Această dispensă îţi dă voie la o nouă căsătorie religioasă. Şi bineînţeles că aceste dispense sunt contra cost. Cel puţin cea pentru soţie, pe care am primit-o de la Arhiepiscopia Bacăului şi Vrancei, a fost în regulă. Mi s-a spus aşa… Dacă doriţi să achitaţi 50 de lei în contul Arhiepiscopiei şi mi-a dat contul. Dar a fost menţionat Dacă doriţi… bineînţeles că eu am plătit. Dar în situaţia Bucureştiului a fost diferit. Taxa era de 100 de lei, a fost taxă diferită, nu înţeleg de ce, mai ales că era pentru acelaşi lucru. De acolo nu mi-au trimis dispensa până nu am trimis eu dovada achitării acesteia”, ne povesteşte românul despre experienţa sa în procurarea dispenselor religioase necesare pentru a se putea căsători, în biserică, pentru a doua oară.
„Apoi am depus actele la Council şi am făcut o cerere, atât. Iar dispensa a fost necesară doar pentru preoţii noştri români de aici. Căsătoria a fost tipică, nu foarte diferită. La fel ca în România.”
Gelu Buleandră

***

Dar să analizăm să vedem dacă această dispensă este conform legilor lui Dumnezeu:
„Cei care vor să se căsătorească, RELIGIOS, pentru a doua oară trebuie să ştie că vor avea nevoie de o dispensă religioasă. Un act care permite unei persoane (care a fost căsătorită) să se cunune din nou în faţa lui Dumnezeu. Documentul este necesar, ne spune un preot cu care Diaspora Românească a luat legătura, pentru că în Biserica Ortodoxă nu sunt permise mai mult de trei cununii.
Pentru a se cununa religios, ambii au avut nevoie de dispensă arhierească.
maria:deci,nu se specifică de nici un impediment ba mai mult spune de cele 2 cununii care se fac …fără nici un impediment?că nu precizează nimic acel preot din diasporă..
Dar să vedem ce ne spune Pravila Bisericească pentru a doua căsătorie:

 

375. – Casatoria a doua este ingaduita de biserica numai ale celor ce au ramas vaduvi de tineri prin deces si n-au copii. Sf. Pavel sfatuieste la vaduvie casta, dar cine nu poate, mai bine sa se casatoreasca (Rom. 31; I Cor. 7, 39; Sf. Vasile 87). Daca sunt tineri, canonisirea va fi mai scurta si mai usoara, daca vor fi mai in varsta, canonisirea va fi mai aspra, ajungand pana la un an (I ec 8; Sf. Vasile 4). 
Apoi Sfintele Canoane ne mai spun:
Divortul canonic se considera incheiat cand intre soti au urmat motivele de divort ,adica : adulterul, lepadarea de credinta, intrarea in monahism etc  .
Apoi Pravila Bisericească ne mai spune:
 iar de va fi batran si se va insura a doua oara, acesta manie pe Dumnezeu, sa aiba pocanie trei ani si metanii cate 24 pe zi” PBG, 83.
„Românul de 47 de ani ne-a povestit, pas cu pas, cum a procedat pentru a o primi”.
deci la 47 de ani mai putem spune că e tînăr ?
Asta pentru că… a vorbit, s-a întâlnit, s-a îndrăgostit şi s-a căsătorit. Totul în numai O LUNĂ DE ZILE.
pentru că atât eu, cât şi soţia suntem la a doua căsătorie. Eram divorţaţi legal, iar aici ne-au cerut o hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă.
maria:Deci este destul de limpede cum doar divorțul civil era nevoie nici un alt impediment cerut de legile lui Dumnezeu?.Oare amândoi au îndeplinit condițiile cerute de legile lui Dumnezeu pentru divorț,ca să se poată recăsători?(adulterul, lepadarea de credinta, intrarea in monahism)?
Un act necesar de la fiecare soţ în parte cerut de la Arhiepiscopia de care aparţii în România.
maria:Deci fără nici o cercetare pentru amândoi să vadă dacă cei 2 îndeplinesc condițiile cerute de legile lui Dumnezeu să se poată căsători,….au primit dispensa fără să-i vadă cine sînt doar pe baza divorțului civil?Vai acelor preoți care dezleagă asemnea batjocori!!
Le-am primit până la urmă, după trei zile, în care de dimineaţă până seara am dat telefoane şi am trimis e-mail-uri, cereri şi documente. Trei zile până am ajuns la un rezultat, până au venit dispensele a mai durat. În total, cam şapte zile.”
maria:Deci se vede cum se dau dispensele?doar formal un act din care să se mai cîștige niște bani….nu să ajute sufletele la mântuire …și cred că și a treia se face la fel
„Atunci când cei care se căsătoresc religios au mai fost căsătoriţi, au nevoie de această dispensă. Aşa este legea ecumenică. Pentru a te putea căsători. Această dispensă îţi dă voie la o nouă căsătorie religioasă. Şi bineînţeles că aceste dispense sunt contra cost.
Nu e legea ecumenică ci și înainte se acordau aceste dispense dar se aprobau cu mare strictețe și asprime din partea legilor lui Dumnezeu…căci divoțurile nu erau așa cum se fac astăzi fără nici un impediment.
De acolo nu mi-au trimis dispensa până nu am trimis eu dovada achitării acesteia”, ne povesteşte românul despre experienţa sa în procurarea dispenselor religioase necesare pentru a se putea căsători, în biserică, pentru a doua oară.
Deci nu-i interesează mântuirea sufletelor ci doar banii…
 
 
 
Reclame

Despre maria

IMPARTASANIA CU NEVREDNICIE(cu păcate opritoare) DUCE LA DEMONIZAREA OMULUI ******************************************************************************** .....Căci şi atunci diavolul a intrat în Iuda după ce s-a împărtăşit; diavolul n-a dispreţuit Trupul Stăpânului, a dispreţuit pe Iuda, pentru neruşinarea lui, ca să afli că în aceia care se împărtăşesc cu nevrednicie cu Dumnezeieştile Taine, în aceia, mai cu seamă, intră mereu diavolul, ca şi în Iuda atunci. Cinstea este de folos celor vrednici, dar cei care se bucură cu vrednicie de cinste îşi atrag mai mare osândă....... ******************************************************************************** ....De aici tu trebuie să vezi că diavolul tocmai asupra acelora are stăpânire, care cu nevrednicie se împărtăşesc din această Sfântă Taină, şi că ei înşişi se aruncă într-o osândă încă mai mare. Eu aceasta o zic nu pentru a vă înspăimânta de această sfântă masă, ci pentru a vă face mai cu luare aminte....... ******************************************************************************** ....Adică, precum hrana cea trupească, intrând într-un stomac bolnav, mai mult sporeşte boala, aşa hrana cea sufletească, gustându-se cu nevrednicie, mai mult măreşte răspunderea şi osânda. De aceea vă conjur să nu ascundem în sufletul nostru nici un gând păcătos, ci să curăţim inima noastră, căci noi suntem Biserica lui Dumnezeu, dacă facem aceasta!” (Cuvânt la Sfânta şi Marea Joi, în vol. Omilii la Postul Mare…, p. 138) ******************************************************************************** https://tainacasatoriei.wordpress.com/2011/11/02/sfantului-ioan-gura-de-aur-despre-sfanta-impartasanie/
Acest articol a fost publicat în Dispensă, Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la „Dispensa contra cost?!”…Feriţi-vă de proorocii mincinoşi care vă tot ademenesc cu tot felul de otrăvuri frumos ambalate pentru a vă osîndi la munca veșnică….

  1. Pingback: Ce sînt căsătoriile necanonice… | DEASA IMPARTASIRE CU NEVREDNICIE

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s