Iată ce ucenici a avut Pr. Iustin Pârvu

Imagini pentru vasile murariu
Cu actorul Vasile Muraru, despre Părintele Justin Pârvu
https://www.youtube.com/watch?v=FgRLxcCNRzc
Actorul Vasile Muraru, născut în comuna Girov, l-a cunoscut pe Părintele Justin încă din anii 60-70, cînd era la Mănăstirea Secu. De atunci a rămas cu multă evlavie către sfinţia sa şi peste ani, cînd părintele a întemeiat Mănăstirea Sfinţilor Arhangheli – Petru Vodă, s-a implicat în construcţia mănăstirii şi în obţinerea aprobării sinodale pentru ridicarea de la statutul de schit la cel de mănăstire. Chiar dacă aceste lucruri le acoperă cu discreţie şi modestie,
Părintele Justin i-a rămas întotdeauna recunoscător pentru sprijinul activ şi permanent dat mănăstirii noastre.
Interviul de mai jos a fost luat de ziaristul Victor Roncea în ziua de 16 Octombrie 2013, după ce acesta i-a oferit albumul de fotografie “Părintele Justin Mărturisitorul”.
REPORTERU.: – Da. Domnule Muraru, e un lucru mai puţin cunoscut că dumneavoastră aţi fost, împreună cu Nae Lăzărescu, printre cei care l-au ajutat pe… [Părintele Justin].
VASILE MURARIU.: – Pe urmă, pe urmă l-am dus pe Nae, tîrziu. Şi au fost nişte minuni, minuni adevărate.
VASILE MURARIU.: – Şi eu, la un moment dat – una din minuni! – zic: “Părinte, vreau şi eu să fac ceva mai… aşa, mai… Uite, să fac icoana de praznic a mănăstirii ([Sfinţii Arhangheli] Mihail şi Gavriil).” “Da, cum vrei.” Bun, şi am plecat în turneu prin ţară….
VASILE MURARIU : – Vă daţi seama?! Şi mi-a făcut-o, am dus-o părintelui şi întîi a pus-o la loc de cinste, apoi apărînd icoanele ferecate şi alea mai scumpe, pe aia a dat-o mai de suflet, a pus-o la protocol, unde avea el… A fost în paraclis şi pe urmă la protocol. Pe urmă [am făcut] prăznicarele, tot cu domnul Oprea, acolo la Cristeşti. M-am dus şi le-am luat. Îmi făcuse toate prăznicarele.
–––––
Maria :deci a primit daruri de la cel vinovat?….Primește oare Dumnezeu jertfă din mână spurcată?ce sînt actorii?decît uneltele si jucăriile diavolilor care țin oamenii departe de pocăință, de plînsul păcatelor și departe de Dumnezeu!!.În loc Părintele Iustin să fie supărat pe el că desparte atâtea mii de suflete de Dumnezeu ,și chiar și pe el,sfinția sa  îi primește cu așa cinste și le primește mulțime de daruri?

––––-

VASILE MURARIU : …Şi [Părintele Justin] ne dădea cărţi. Atunci Părintele Justin mi-a dat Nae Ionescu, mi-a dat acolo să citesc. Sigur, se uita… El [era deschis], dar eu – inconştient. De unde să ştiu eu ce?… Nişte filosofi!… Nu ştiam cine a fost şi ce pericole existau în perioada aia. Era perioada ceauşistă.

–––-

Maria: iată ce cărți le dădea părintele!! în loc să-i de pe Sfinții Părinți,i-a dat pe filozofi?

––––-

Am botezat fata la Ardeluţa. Şi [Părintele Justin] a venit şi a oficiat [slujba de botez] împreună cu toţi care erau acolo, la Ardeluţa. A fost un botez foarte frumos, foarte… înălţător. Har mare! Şi lume…
Şi mergeam de cîte ori aveam turnee. Pe urmă l-am dus şi pe Nae Lăzărescu. I-am adus şi pe nişte colegi – George Enache sau care mai erau. L-am luat cu noi pe fostul fotograf al lui Ceauşescu.

–––––

Maria :știa de turnee și de faptul că smintea atâtea mii de suflete pe care îi depărta de Dumnezeu, dar nu i-a oprit….a  continuat să le primească daruri….căci dacă i-ar fi oprit, și le-ar fi hotărât schimbarea vieții,ei nu ar mai fi continuat să vină la el…și așa.. i-a ținut în minciună.

––––––

VASILE MURARIU : Finul meu îi făcea drumurile, că lucra la drumuri. Fel de fel de din-astea… ajutoare… Ajutorul a fost de la Dumnezeu. Asta s-a simţit. Noi aveam acolo, eram… Şi familia mea, şi eu, indiferent cîtă lume era venea, sigur, ne duceam [şi] aşteptam. Că venea dumnealui… sau ne băga prin spate, cu maica. Nu puteai [să aştepţi], că noi aveam turnee, lumea săraca [stătea la rînd], da’ nu se supăra nimeni, că ştia că ne bagă prin spate şi mai stă cu noi. Părintele nu se mai sătura cînd ne vedea… Ultima întîlnire…

––––

Maria :„sau ne băga prin spate, cu maica. Nu puteai [să aştepţi], că noi aveam turnee,”….R:SIGUR CĂ DA!!AVEAU DE AMĂGIT ȘI DE FURAT DIN DIMPUL MÂNTUIRII atâtor mii de suflete ….Și părintele Iustin îi favoriza pentru așa misuni!!

––––-

Vasile Murariu : Tot timpul îi ceream misiune: “Ce mai am de făcut? Ce mai avem? Ce să mai facem pentru românii ăştia?” Şi ultimele vorbe [ale părintelui], cînd am ieşit pe uşă [au fost]: “Unitate!” Astea au fost: “Unitate!”

––––

Maria :ei erau vai de capul lor cu viața duhovnicească și ei vroiau să fie ajutor altora?!!de ce nu le-a spus părintele Iustin  să renunțe la actorie ca să nu mai țină lumea departe de Dumnezeu,și chiar și pe ei…?ce sînt actorii?AVOCAȚII DIAVOLILOR SI DUȘMANI AI LUI DUMNEZEU care desparte pe oameni de Dumnezeu,și de plînsul păcatelor!!dacă părintele era văzător…de ce nu a văzut asta?de ce i-a lăsat să fure din timpul mântuirii altora?

–––––

REPORTERU : – Cînd a fost ultima oară cînd l-aţi văzut?
VASILE MURARIU : – Înainte cu cîteva luni de a pleca la Cluj şi de a pleca la [cele veşnice]… Tot timpul păstram legătura.

––––

Maria :deci aveau legături dese și el tăcea și îi lăsa să fie slugile diavolilor?)

––––

VASILE MURARIU… Avea o clar-viziune. Pe cine vedea, îl scana. Şi maică-mea, imediat: “Ţ-o luat acatistul? Ţ-o luat banii? Ţ-o luat acolo, ce i-ai dat?” “Da.” “Ei, bun! Dacă te-o pus să scrii sau o scris chiar părintele altul, chiar părintele o scris acolo numele, gata, să ştii că se rezolvă. Te vindeci. Sau ce ai cerut…” Da. Că la alţii, nu… Era mai distant, tot îngăduitor, asculta, ca să dea o vorbă bună.

–––

Maria:Ce fel de clarviziune?acea de magician…!cine-l lumina?care duhuri?….avea bagheta magică de minuni

––––-

REPORTERU : – Şi cu domnul Lăzărescu cum a fost? Că ştim că aţi fost împreună.
VASILE MURARIU : – L-am dus, da, nu o dată, l-am dus de multe ori. Şi ultima dată, tot împreună eram. Ne-am dus ultima dată de dimineaţă, ca să fim primii cînd se trezeşte. Deja era de-vale, la maici, nu era la Petru Vodă. Ne-am dus primii şi cînd s-a trezit ne-a chemat pe noi, că dacă eram… Am aşteptat vreo oră, cred.

–––-

Maria :Deci au avut dese legături și ei au rămas tot slugile și marionetele diavolilor?ȘI PR Iustin îi primea în continuare?
Sf Ioan Gură de Aur
„Deci arata-mi mie ,daca s-a umilit daca s-a schimbat ,si s-au facut toate astea ,daca nu ce folos avem?”
Tu vei zice destula vreme au suferit penitentii pedeapsa Dar spune-mi citi ani.doi sau trei?ci eu ma ingrijesc nu de multimea vremii ci de indreptarea sufletului Deci arata-mi mie indreptare-daca se observa zdrobire de inima daca s-au schimbat atunci totul e gata ,iar daca aceasta nu-i la nimic nu ajuta vremea Noi nu intrebam daca rana a fost de multe ori legata ci daca legarea ei a adus vreun folos ,daca i-a adus folosul dorit las-o ,chiar si in scurta vreme iar de nu i-a adus si dupa 10 ani continua a lega.Vindecarea celui legat să servească ca termen de dezlegare „

–––––-

VASILE MURARIU Dar… după cum am auzit că le-a spus maicilor că o să fie mai de folos de sus…
REPORTERU : – Avem un sfînt în ceruri.
–––––
Maria  : Dar după cum am auzit că  le-a spus maicilor că o să le fie mai de folos acolo sus…deja se vedea mântuit ca și Arsene Boca!!…
să vedem smerenia Sfinților
Sfinții pe toate drumurile au strigat să nu luăm aminte la minuni că ne putem amăgi….
Sf Paisie Velicicovschi :
„Sfintenia,adevaratilor barbati Sfinti,nu se cunoaste propriu zis dupa minuni (caci si paganii si ereticii pot face minuni cu ajutorul diavolului)ci dupa adevarata credinta ortodoxa,dupa felul in care pazesc cu grija dogmele dumnezeiesti,cei urmeaza toate Canoanele Apostolice si Sobornicesti si Traditia Bisericii Ortodoxe, si dupa vietuirea cea fara de prihana,urmand toate poruncile Evanghelice si Patristice.”
De nimic nu ne va intreba Hristos la judecata decit numai de ce nu ne-am pocait,pentru ce nu am plins pacatele ,pentru ce a ramas candelele nostre stinse .Deci sa ne silim la POCAINTA ca iata noaptea vine si nu mai putem lucra ,vine moarea si ne gaseste in pacate.
Sa vedem ce spuneau Sfintii : Sfintul Pimen cel Mare spunea:
„Credeți-mă,copii mei acolo unde stă satan,voi fi azvârlit si eu ! ”
SF.Antonie cel Mare,fusese trimis de Dumnezeu la un curelar din Alexandria care i-a zis asa :
„ma uit la lumea asta de pe strada care trece si ma gindesc că : ei toți se vor mântui și eu voi pieri!”
Chiar dacă Domnul l-ar înălţa la cer în fiecare zi şi i-ar arăta toată slava cerească în care se află El, şi iubirea serafimilor, a heruvimilor şi a tuturor sfinţilor, chiar şi atunci, învăţat de experienţă, sufletul smerit va spune:
„Tu, Doamne, îmi arăţi slava Ta pentru că iubeşti zidirea Ta; mie însă dă-mi mai degrabă plâns şi puterea de a-Ţi mulţumi. Ţie Ţi se cuvine slavă în cer şi pe pământ, mie însă mi se cuvine să plâng pentru păcatele mele”. Altfel nu vei păzi harul Duhului Sfânt pe care ţi-l dă Domnul după mila Sa.
Domnului i s-a făcut mare milă de mine şi mi-a dat să înţeleg că trebuie să plâng toată viaţa. Aceasta este ca­lea Domnului. Şi iată, acum scriu din milă faţă de oame­nii care, asemenea mie, sunt mândri şi din această pricină se chinuie. Scriu ca ei să înveţe smerenia şi să-şi găsească odihna în Dumnezeu.
Unii zic că aceasta a fost cândva, de demult, dar că acum toate acestea s-au învechit; dar la Domnul, nimic nu trece niciodată, numai noi ne schimbăm, ne facem răi şi astfel pierdem harul; dar celui ce cere Domnul îi dă toate [Mt 7, 7-8], nu pentru că am merita aceasta, ci pen­tru că El este milostiv şi ne iubeşte.
************
El deja se vedea mintuit si mai promitea si mintuirea altora ?!!.

Sa vedem ce spuneau sfintii:Sfintul Pimen cel Mare spunea:

Apoi in caz de nenorocire , Sfintii indeamna la spovedanie ca sa vada radacina relelor .Spune cuviosul Paisie”cind vin necazurile sa cautam radacina pacatelor”sau mai spun sfintii,cind vin necazurile ,stai si te cerceteaza sa vezi ce rele ai mai facut si de ce ingaduie Domnul asa necaz ca sa stii unde sa te indrepti.
Părintele Sisoe
Un om oarecare, mirean, a mers pentru binecuvântare la Părintele Sisoe, în muntele lui Antonie, având cu el pe fiul lui – un copil mic. Deci s-a întâmplat că s-a îmbolnăvit copilul pe cale şi a murit; dar tatăl nu s-a tulburat de aceasta, ci cu credinţă l-a adus pe mort la stareţ. Şi intrând în chilie la cuviosul, s-a aruncat la picioarele lui, împreună cu fiul cel mort, pe care punându-l cu faţa în jos, stătea ca şi cum ar fi cerut binecuvântare şi rugăciune. Şi făcând stareţul rugăciune, şi dându-le binecuvântare, a ieşit omul afară, lăsând copilul zăcând mort la picioarele sfântului. Iar stareţul n-a ştiut că este mort copilul, ci, socotind că sade pentru rugăciune, i-a zis:
„Scoală-te, fiule, şi du-te de aici”. Deci, îndată înviind mortul, s-a sculat şi a mers în urma tatălui său. Şi văzând omul pe fiul său viu, s-a întors cu el la stareţ şi închinându-se, i-a dat mulţumire. Atunci cunoscând stareţul învierea mortului ce se făcuse, s-a mâhnit foarte mult; pentru că niciodată nu voia să fie făcător de minuni. Deci a poruncit acelui om, ca să nu spună nimănui ceea ce se făcuse, până la sfârşitul lui.
Maria: Atunci cunoscând stareţul învierea mortului ce se făcuse, s-a mâhnit foarte mult; pentru că niciodată  nu voia să fie făcător de minuni. Deci a poruncit acelui om, ca să nu spună nimănui ceea ce se făcuse, până la sfârşitul lui.
Vedeti smerenie!?Nici nu vroiau sa stie ca fac minuni ,in aceasta viata. Sfintii se necinsteau pe ei ,se ocarau,se batjocoreau sau daca nu reuseau ,plateau pe altii sa-i batjocoreasca si el nici nu plecase din lumea asta si deja se vedea mintuit si sa mai promitea sa ajute si pe altii!!Pai sfintii nu au avut niciodata certitudinea mintuirii,mereu ziceau ca sint vrednici de chinurile iadului si ca nu se vor mintui,si el deja se vedea mintuit si promitea sa mai ajute si pe altii?!!
***********
Vasile Murariu zice:Actor am ajuns datorită rugăciunii dumnealui…

––––-

Maria:A îndeplinit Dumnezeu așa rugăciune…Halal binecuvîntare?a binecuvîntat Dumnezeu așa ceva? A încurajat actoria…
Vasile Murariu :Fără minuni nu aș fi putut să ajung unde am ajuns….
Maria :Dumnezeu a făcut așa minuni?
http://roncea.ro/2013/11/14/la-multi-ani-vasile-muraru-am-fost-invaluit-in-minunile-parintelui-justin-video-marturie-despre-parintele-justin-parvu-de-la-lansarea-albumului-parintele-justin-marturisitorul-de-cristina/
*******************
Vasile Muraru: „Când merg la biserică prima lumânare este de mulţumire pentru tot ce a făcut Dumnezeu pentru mine şi pentru toţi ai mei”
Ce a făcut Dumnezeu ptr el?l-a făcut Dumnezeu actor?
http://jurnalspiritual.eu/vasile-muraru-cand-merg-la-biserica-prima-lumanare-este-de-multumire-pentru-tot-ce-a-facut-dumnezeu-pentru-mine-si-pentru-toti-ai-mei/
************
Maria :DUȘMANI AI LUI DUMNEZEU SUNT ACTORII….AVOCAȚI AI DIAVOLILOR…UNELTE ȘI MARIONETELE DIAVOLILOR CARE DEPĂRTEAZĂ PE OAMENI DE DUMNEZEU.
…păi pr Iustin în loc să fie supărat pe ei că rupe și depărtează oamenii de Dumnezeu cu tot felu de măscăriciuni…el mai tare l-a încurajat?
Pamintul a fost pus loc de pocainta atit pentru stramosii nostri cit si pentru intreg neamul omenesc care va descinde din ei.
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2017/02/21/pamintul-a-fost-pus-loc-de-pocainta-atit-pentru-stramosii-nostri-cit-si-pentru-intreg-neamul-omenesc-care-va-descinde-din-ei/
––––-
Cunoscutul actor de comedie Vasile Muraru, originar din judeţul Neamţ, a fost unul dintre apropiaţii părintelui Iustin Pârvu. Prietenia dintre cei doi a durat mai bine de 40 de ani, o perioadă în care actorul l-a ajutat în diferite împrejurări pe duhovnicul Moldovei.
Vasile Muraru, renumitul actor de comedie, a dezvăluit în urmă cu doi ani cum a ajuns să-l cunoască pe părintele Iustin de la Petru Vodă şi a depănat amintiri despre experienţele de viaţă trăite în preajma duhovnicului.
Despre relaţia apropiată dintre directorul artistic al Teatrului „Constantin Tănase” şi părintele Iustin Pârvu se ştiau destul de puţine lucruri, iar interviul realizat de ziaristul Victor Roncea pe 16 octombrie 2013, la patru luni după moartea duhovnicului, a readus la lumină elemente de detaliu ale acestei relaţii.

––––

Maria :Deci în 40 de ani nu a reușit să-l facă să renunțe la actorie?și atunci ce minuni făcea?Deci: iată ce ucenici a avut părintele Iustin?dușmani ai lui Dumnezeu!!
A profitat de oameni cu bani lor ca să poată construi cît de multe ca să cîștige el slava lumii însă de cei care i-au dăruit banii, nu l-a interesat de sufletul lor și de mântuirea lor,ci le-a sporit și mai mult mândria și slava deșartă,întreținându-le păcatul în continuare.
Cine va răspunde de mântuirea lor?dincolo vor fi cei mai înverșunați dușmani că se vor acuz,a unii pe alții…
Unul ca Vasile Muraiu care venea doar să-l viziteze și să-I ceară „misiuni”fără să știe că cel mai important e să ai grijă de sufletul tău și apoi de a altora….DAR BINE CĂ LE-A PRIMIT BANII ȘI I-A ȚINUT ÎN MINCIUNĂ
De ce nu l-a oprit pe actorul Vasile Murariu să nu mai continuie cu actoria care este urîciune înaintea lui Dumnezeu?de ce i-a primit darurile?măscărici sunt actorii și uneltele diavolilor…dacă părintele era văzător cu duhul nu știa cam cît urîciune este asta înainte alui Dumnezeu?a știut să profite de banii lor
Câte mii de suflete desparte diavolu de Dumnezeu prin așa avocați?Vasile Murariu fiind DIRECTORUL „AVOCAȚILOR”
Păcat de suferința care a îndurat-o în pușcărie dacă nu a știut să chivenisească darurile lui Dumnezeu.
*****
zice Vasile Murariu:Ultima poruncă dată de părintele Iustin Pârvu românilor. Ce ne-a îndrumat duhovnicul Moldovei să facem ca să ne salvăm
„Părintele nu se mai sătura când ne vedea… Ultima întâlnire… Tot timpul îi ceream misiune: «Ce mai am de făcut? Ce mai avem? Ce să mai facem pentru românii ăştia?» Şi ultimele vorbe, când am ieşit pe uşă: «Unitate!» Astea au fost: «Unitate»”
–––-

OARE DE CE NU LE-A PORUNCIT SĂ RENUNȚE LA ACTORIE?LA A MAI FACE PE CLOVNII

––––-

Sf Grigorie Palama spune:
Caci daca nu e cu putinta sa-si intinda mainile spre Hristos si sa se roage celui care nu  le are curate de pacat si n-a indepartat mai intai toata ura si gandurile care vin din aceasta – iar acest lucru il arata iarasi Pavel zicand:
“Vrem sa va rugati in tot locul ridicand maini cuvioase, fara manie si ganduri” (1 Tim 2, 8 ) – si daca n-avem indraznire spre Dumnezeu fiindca n-am agonisit o constiinta necondamnata – cum spune ucenicul cel iubit al lui Hristos, Ioan Teologul:
“Daca inima noastra nu ne condamna, avem indraznire la Dumnezeu” (1 In 3, 21) –cum vom avea in noi insine pe Dumnezeu si ne vom face concorporali cu El, daca n-am indepartat mai intai de la noi pacatele prin marturisire, nici n-am curatit murdaria care se face sufletului de la ele prin milostenie, curatie, infranare, rugaciune si strapungere a inimii si celelalte fapte ale pocaintei?
Sau nu cumva Dumnezeu nu va primi darul tau, daca nu esti curat atat tu insuti, cat si el – iar acest lucru l-a aratat pe de o parte prin Cain care n-a fost atent la darurile lui, ci i-a zis:
“Nu, daca le-ai adus corect, dar nu le-ai impartit corect” (Fc 4, 7), apoi prin Legea veche, care oprea sa se aduca la casa lui Dumnezeu plata unei desfranate (Dt 23,19), iar mai apoi spunand prin Evanghelie:
Du-te mai intai si impaca-te cu fratele tau si apoi venind adu darul tau” (Mt 5, 24) – dar iti va da tie, celui ce nu te-ai curatit mai inainte prin marturisire si pocainta marele Lui dar, Trupul Sau? Ce spui?
Dumnezeu insa nu vrea nici macar ca indreptarile Lui sa fie graite de o gura necurata, caci zice Scriptura:
Iar pacatosului i-a zis Dumnezeu:
 Pentru ce povestesti indreptarile Mele si iei legamantul Meu in gura ta?” (Ps 49, 17).
Nu lasa deci legamantul Sau sa fie luat intr-o gura necurata, dar va da Trupul Sau intr-o asemenea gura?
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2016/01/17/cei-care-se-cred-ca-l-marturisesc-pe-dumnezeu-sa-stie-cadumnezeu-nu-primeste-jertfa-din-mana-spurcata-2/
Maria :Sau nu cumva Dumnezeu nu va primi darul tau, daca nu esti curat atat tu insuti, cat si el 
Dumnezeu insa nu vrea nici macar ca indreptarile Lui sa fie graite de o gura necurata

––––

Maria și atunci pr Iustin de ce a primit bani din mâna lui fără să-l avertizeze de viață păcătoasă pe care o duce?ci mai mult le-a sporit mândria că a fost la un mare duhovnic?primește Dumnezeu jertfă din mâna actorilor?
deci:În loc să-i spună hotărât  că această profesie nu este compatibilă cu statul lui de creștin,sfinția sa încearcă să împace și canoanele și profesiile incompatibile cu creștinismul.

***********

Spune pr Iustin în cartea  – Viata si invataturile unui marturisitor la pagina 357:
„Regizorii și actorii sunt condamnați demult,ci săracii sunt fără revenire.Ei joacă și ies din canoane ,nici un canon nu au”.
–––-
Maria :ce să înțelegem de aici?Dacă Părintele Iustin a știut astea,de ce a primit daruri de la ei?de ce nu i-a oprit?…..40 de ani nu a reușit să-l convingă pe Vasile Murariu dar bine că a primit daruri !!

**************

Imagini pentru vasile murariu Imagini pentru vasile murariu Imagini pentru vasile murariuImagini pentru vasile murariu Imagini pentru vasile murariu Imagini pentru vasile murariu

Imagini pentru vasile murariuImagini pentru vasile murariu

***********

UN ALT UCENIC AL PĂRINTELUI IUSTIN

DIN CONGO LA PETRU VODA

Aime Lema, originar din Congo,membrul trupei Gloria

*****************
Aime Lema, antreprenor în vîrstă de 42 de ani originar din Congo, refugiat din 1991 în  românia.Pasionat de fotbal și de muzică ,membrul trupei Gloria….s-a convertit la ortodoxie.
Aime Mwinga Mi Lema, născut în Republica Democrată Congo (fostă Zair), România este a doua casă. Trăieşte în ţara noastră de aproape 25 de ani şi aici şi-a întemeiat o familie. Din 2007, timp de patru ani, a lucrat la chiliile de la mănăstirea Petru Vodă, unde a avut ocazia să-l cunoască pe părintele Iustin.
Aime Lema spune că a lucrat pentru mănăstirea Petru Vodă  timp de patru ani şi a rămas legat sufleteşte de părintele Iustin, cel care i-a devenit şi duhovnic.
„Când m-am dus la părintele Iustin şi m-a văzut prima dată m-a întrebat: Tu de-al cui eşti? Şi am glumit un pic şi-a zis: „Gata!cu tine vreau să fac treabă!” Şi am stat vreo patru ani la mănăstire, am făcut şi am refăcut multe acolo”. În perioada în care a stat la Petru Vodă, Aime Lema a fost botezat de părintele Iustin Pârvu, după ce s-a convertit din catolic în orthodox”.   
Ce repede s-a convertit?oare cîtă catehizare o fi făcut?din fericire am aflat cine l-a biotezat și mi-a zis că foarte repede l-a botezat…a avut timp părintele Iustin să-l catehizeze?că cel ce l-a botezat acum se căiește pnetu acest fapt că va răspunde înaintea lui Dumnezeu
***********
E în România din 1991 si în anii ‘90 s-a căsătorit cu Nicoleta, o bucuresteancă. Au doi copii: Elena Bokonde, de 11 ani, si Paul Lumiangu, de 9 ani. Fetei i-a dat si un nume din tara sa natală pentru că Aime a vrut să-l poarte pe al unei bunici care a trăit 117 ani, ca semn de sănătate, în timp ce numele african al băiatului vine de la un „bătrîn“ al tribului din care se trage familia sa. Pe fiică ar vrea s-o vadă handbalistă, iar pe băiat fotbalist. „Munca ne duce departe de copii si trebuie să facă sport, în special de echipă, pentru că au sansa de a se disciplina pentru viată. Într-un astfel de mediu se pot dezvolta ca oameni. Sînt idei de la care nu mă poate deturna nimeni“, zice Aime. Plus că vrea ca ambii copii să fie sănătosi si să nu trăiască printre golani. „Si eu sînt si-am fost un golan pentru că am fost fotbalist. Am apartament în Bucuresti, să zicem exact la granita dintre cartierele Rahova si Ferentari, iar peste drum de blocul meu are restaurant Nutu Cămătaru. Asa că nu stiu deloc ce înseamnă golănia“, încheie, rîzînd cu poftă, Aime Mwinga Mi Lame. Si Ioan, că e ortodox.
http://mont.ro/stiri/?editia=20110910&pagina=1&articol=30045
LA FEL ȘI ACESTA,CÂTE MII DE SUFLETE ȚINE ȘI ACESTA DEPARTE DE DUMNEZEU CU TRUPA „GLORIA”?!!
Argumente din învățăturile greșite ale pr Iustin.
https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2017/07/03/argumente-din-invataturile-gresite-ale-pr-iustin/
Despre maria

IMPARTASANIA CU NEVREDNICIE(cu păcate opritoare) DUCE LA DEMONIZAREA OMULUI ******************************************************************************** .....Căci şi atunci diavolul a intrat în Iuda după ce s-a împărtăşit; diavolul n-a dispreţuit Trupul Stăpânului, a dispreţuit pe Iuda, pentru neruşinarea lui, ca să afli că în aceia care se împărtăşesc cu nevrednicie cu Dumnezeieştile Taine, în aceia, mai cu seamă, intră mereu diavolul, ca şi în Iuda atunci. Cinstea este de folos celor vrednici, dar cei care se bucură cu vrednicie de cinste îşi atrag mai mare osândă....... ******************************************************************************** ....De aici tu trebuie să vezi că diavolul tocmai asupra acelora are stăpânire, care cu nevrednicie se împărtăşesc din această Sfântă Taină, şi că ei înşişi se aruncă într-o osândă încă mai mare. Eu aceasta o zic nu pentru a vă înspăimânta de această sfântă masă, ci pentru a vă face mai cu luare aminte....... ******************************************************************************** ....Adică, precum hrana cea trupească, intrând într-un stomac bolnav, mai mult sporeşte boala, aşa hrana cea sufletească, gustându-se cu nevrednicie, mai mult măreşte răspunderea şi osânda. De aceea vă conjur să nu ascundem în sufletul nostru nici un gând păcătos, ci să curăţim inima noastră, căci noi suntem Biserica lui Dumnezeu, dacă facem aceasta!” (Cuvânt la Sfânta şi Marea Joi, în vol. Omilii la Postul Mare…, p. 138) ******************************************************************************** https://tainacasatoriei.wordpress.com/2011/11/02/sfantului-ioan-gura-de-aur-despre-sfanta-impartasanie/
Acest articol a fost publicat în Fără categorie, Pr.Iustin Pârvu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Iată ce ucenici a avut Pr. Iustin Pârvu

  1. Domnule Vasile Vieru alias saccsiv, dvs cunoașteți ceva depsre un anume sfântul Pavel? Cât de puțin?

    Acuzați pe Părintele Justin care a făcut pentru Poporul Român fapte sfinte și jertfă infinită că a adus oameni rătăciți la dreapta credință dvs fiind de pe poziția dvs de infractor condamnat pentru înșelăciune și agent pentru ocupantul evreu. Chiart vi se pare ca nu se vede?

    Apreciat de 1 persoană

  2. maria zice:

    cred că ați greșit adresa…eu nu sînt Vasile Vieru alias saccsiv,….numele meu e maria și sînt o biată amărâtă care se trudește să-și găsească mântuirea.

    Si din păcate Vasile ,el e mare cinstitor al pr Iustin…tocmai pentru el i-am pregătit așa articol,împreună cu altul….acum voiam să i le trimit să vadă sfințenia sântului care el îi pune aureolă.
    https://deasaimpartasirecunevrednicieosandavesnica.wordpress.com/2017/07/03/argumente-din-invataturile-gresite-ale-pr-iustin/
    Referitor la faptele pr Iustin,dacă faptele lui nu au avut temelia smereniei….nuștiu cum va fi….Domnul știe care cunoaște inimile.
    Să ne uităm la dreapta credință dacă a mărturisit-o pr Iustin

    Apreciază

    • Vai de capul meu, dar cum a ajuns articolul dvs pe blogul saccsiv? ce face pușcăriașul Vieru, doarme și publică rahat antiromânesc fără să știe?

      Și pe dvs cum vă cheam de fapt, Maria si mai cum? POstati un act de identitate sa stim cu cine vorbim.

      Apreciază

    • Soiman Adrian zice:

      D-na Maria eu va adresez o singura intrebare. Chiar credeti c un pocait sectar ca saccsiv APARA ortodoxia? Raspunsul e evident nu. Acesta are o misiune clara de distrugere a ortodoxiei. Daca nu vedeti acest lucru atunci va imbatati cu apa rece.

      Apreciază

    • Bogdan Hunedoara zice:

      Vai de capul tău de ticăloasă”amărâtă”care altceva Mai Bun Pt a ta mântuire n-ai găsit decât să cauți așa zise greșeli ale Marilor nostri Duhovnici.
      Părintele Justin împreună cu Arsenie Papacioc,Arsenie Boca și toți Sfinții din temnițele comuniste re vor judeca pe tine demonizațo ce ești la Marea Judecată De Apoi!!
      Să vedem ce răspuns vei da „Mărturisitoare”ce ești
      Te întreb oare ce-ai făcut tu pt Tara acesta să ai tupeul si nesimțirea să judeci pe alții care și-au vărsat sângele în pușcării pt Credința Ortodoxa,si au întors la dreapta Credință pe mulți rătăciți
      Sa-ti fie rușine ticăloasă ce ești pt vorbele tale spurcate…mai ai si tupeul să faci pe”smerita”spunând că ești o biată femeie care-și caută mântuirea!!
      Așa o cauți?????
      Judecând pe alții,mai ales Sfinții Noștri Dragi?!!
      Negreșit va veni urgia asupra ta și asupra îndrăcitului de duhovnic care îl Ai!
      Sa-ti fie Rușine tanta ce ești!!

      Apreciază

  3. judecati cam aiurea, a gresit si p Iustin poate din nestiinta ca il aprecia pe Boca, dar voi scormoniti prea mult, ce daca l-a recomandat pe Nae Ionescu?

    Apreciază

  4. Eugenia zice:

    Cine esti tu sa-l judeci pe Parintele Iustin Parvu?

    Apreciază

  5. vyck zice:

    Eu observ o grava necunoastere a istoriei biserici ortodoxe. Biserica Ortodoxa nu este o biserica a oamenilor „fara de pacat” ci a pacatosilor in cautare de pocainta. „Primește oare Dumnezeu jertfă din mână spurcată?” De ce nu ar primi ? A primit undelemnul din mana unei prostituate, iar pe un fost persecutor al crestiniilor care cunoscuse din toate placerile decadentei romane l-a trecut in randul discipolilor sai. Majoritatea Bisericilor noastre sunt construite de boieri care nu erau tocmai „usi de biserica”, Sf. Stefan cel Mare a avut si el mai multe pacate si totusi Biserica l-a trecut in randul sfintilor … in bizant lucrurile nu stateau diferit imparati precum sfintii: Irina Ateniana sau Iustinian au comis adevarate masacre si Biserica i-a trecut in randul sfinților Actorul Moralu nici macar nu se prezinta ca fiind o persoana evlavioasa asa ca unde e supararea ? nu vrea nimeni sa il faca sfant. Pozele prezentate, cu el deghizat in femeie nu au o mare relevanta deoarece pana pe la 1800, toate rolurile dintr-o piesa de teatru erau jucate de barbati. .Asa daca vrem sa judecam putem sa gasim lucruri neplacute chiar si in vietile marilor sfinti.

    Apreciat de 1 persoană

    • maria zice:

      HOPA MITICĂ
      Doamne ajută!v-am trimis un mail nu l-ați primit cumva?

      Apreciază

    • maria zice:

      HOPA MITICĂ
      Iată „ucenicii” călugări, Filotheu și Iustina, ai P. Iustin:

      Foarte bine punctat !! dar lista este cu mult mai lungă !!…și este foarte trist că nimeni nu țipă ca lumea să vadă adevărata „sfințenie” a pr Iustin…deși muți știu multe lucruri grave !

      Apreciază

      • HOPA MITICĂ zice:

        Desigur, omerta este legea călugărilor precum cea a mafioților. Fiecare știe o sumedenie de lucruri grave, dar tace din lașitate și frică.

        Apreciat de 1 persoană

  6. maria zice:

    Eugenia
    Eu sînt o mare netrebnică înaintea lui Dumnezeu care dacă voi tăcea și nu voi arăta greșelile celor ce au greșit mă voi duce în iad ,după cum spun Sfinții Părinți.TĂCEREA ESTE CONSIMȚĂMÂNT…ADICĂ SÎNT DE ACORD CU GREȘELILE LOR…TĂCEREA ESTE A-L RENEGA PE DUMNEZEU

    Sf Ioan Gură de Aur

    Chiar daca toate faptele vietii noastre ar fi cit se pare de bune,daca nu ne ingrijim si de mintuirea altora,nu avem nici un folos de pe urma lor.

    Caci acest pacat indestulator sa ne arunce in adincul iadului.

    Daca nici o scuza nu poate scapa de pedepsa si pe cei care nu au voit sa-si ajute aproapele …

    Dumnezeu nu a creat pe om ca sa se ocupe numai de el,ci sa fie de folos si altora.Pentru asta si Ap.Pvel ii numeste pe credinciosi stele(Flp.2,15).

    Deci: Caci acest pacat indestulator sa ne arunce in adincul iadului.

    Aşa încît chiar şi săracul e lipsit de ori¬ce apărare în ziua judecăţii şi va fi osîndit ca unul care acum nu grăieşte, căruia şi osînda îi va fi sigură, fie şi numai pentru acest lucru https://paterika.wordpress.com/2014/03/21/sf-teodor-studitul-logofatului-pantoleon/

    Deci :
    Sf Ioan Gură de Aur

    Chiar daca toate faptele vietii noastre ar fi cit se pare de bune,daca nu ne ingrijim si de mintuirea altora,nu avem nici un folos de pe urma lor.

    Caci acest pacat indestulator sa ne arunce in adincul iadului.

    Sf.Theodor Studitul

    Aşa încît chiar şi săracul e lipsit de ori¬ce apărare în ziua judecăţii şi va fi osîndit ca unul care acum nu grăieşte, căruia şi osînda îi va fi sigură, fie şi numai pentru acest lucru https://paterika.wordpress.com/2014/03/21/sf-teodor-studitul-logofatului-pantoleon/

    TREBUIE A ASCULTA DE INVATATORI SI DE PREOTI, SI A NU-I JUDECA, CHIAR DE AR AVEA O VIATA URÂTA; DACA ÎNSA CREDINTA LE E GRESITA, ATUNCI NU TREBUIE DOAR SA NU-I ASCULTAM, CI SI SA FUGIM DE EI, SI SA-I JUDECAM. CACI DUMNEZEU PRIN TOTI LUCREAZA PENTRU MÂNTUIREA POPORULUI, IAR PROADUCEREA JERTFEI ACEEASI ESTE, FIE CA ARE VIATA CURATA SAU NECURATA CEL CE PROADUCE

    Apreciază

  7. HOPA MITICĂ zice:

    Maria, rog trimite din nou email-ul. Cred ca din greseala l-am sters. De data asta voi fi atent. Multumesc.

    Apreciază

  8. maria zice:

    am trimis….vroiam să știu dacă l-ați primit…

    Apreciază

  9. HOPA MITICĂ zice:

    O altă ucenică a P. Iustin face furori la DNA: evaziune fiscală cu marfă din Turcia. Femeia aceasta a prestat oarece servicii neortodoxe prin Occident și, întoarsă în România cu stare foarte bună, s-a hotărât să se călugărească. P. Iustin i-a fost nașul. Venea împreună cu soră-sa cu ditamai jeep-ul la P Iustin. Intra înaintea proștilor de credincioși care așteptau la rând. Așa a intrat și înaintea altor călugărițe vrednice la stăreția mănăstirii de la Poarta Albă – Galeșu. Nu și-a lăsat apucăturile deprinse prin Occident la poarta mănăstirii. Acum o țară întreagă a aflat că Mucenicii din temnițele comuniste sunt cinstiți prin evaziune fiscală cu țoale din Turcia.
    http://adevarul.ro/locale/constanta/stareta-contrabandista-mergea-turcia-incarce-tir-urile-marfa-intrat-calugarie-sub-aripa-faimosului-duhovnic-iustin-parvu-1_5974815d5ab6550cb8686876/index.html

    Apreciat de 1 persoană

  10. maria zice:

    Nu pot să cred ce aud !! și cum poate lumea asta să fie așa de oarbă și să fie de acord cu așa lucruri negative!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

